Οι εθελοντές του ΠΑΣΘ μοιράζονται τη χαρά της ποδηλασίας με τα παιδιά, χτίζοντας μια πόλη πιο ασφαλή και φιλική για όλους.
Το πρόγραμμα «Ποδηλατώ με ασφάλεια και χαμόγελο» του ΠΑΣΘ φέρνει τη χαρά της ποδηλασίας στα σχολεία.
Οι εθελοντές μας επισκέπτονται μαθητές, μιλούν για ασφάλεια, σεβασμό και υπευθυνότητα στον δρόμο — πάντα με παιχνίδι και χαμόγελο.
Κάθε δράση είναι ένα μικρό ταξίδι γνώσης και χαράς, που ενώνει παιδιά, δασκάλους και ποδηλάτες σε μια κοινή αποστολή: μια πόλη πιο ασφαλή και ανθρώπινη.